onsdag den 12. december 2012

Forkælet..


Nu er det 5. dag i træk jeg vågner op med en skarp hovedpine. Det er siden jeg var til behandling og fik knækket nakken på plads. Krydser fingre for at det har gjort mere gavn end skade og ikke omvendt.

I weekenden var jeg hjemme hos mine forældre og blive forkælet. Varm mad på bordet når man kommer ind af døren, en mor der gider nusse mine fødder hele aftenen og kaffe med varm mælk serveret om morgenen. Bare for at nævne lidt af det. 

Havde tidligere svært ved at finde balancen mellem at være voksen og alligevel have brug for så meget hjælp, men nu nyder jeg bare helt vildt at blive nusset om som et lille barn. Kan slet ikke få omsorg nok, og så er det fandme en gave at have nogle forældre der ikke løber tør lige foreløbig. Håber jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar