søndag den 2. februar 2014

Fake?





Nogle gange får jeg lyst til at lave en "fake" blog om mit fede, lækre liv. Bare vinkle alle historier, begivenheder og billeder på en "se mig og mit fabelagtige liv" -agtig måde. Måske jeg kunne narre mig selv til at tro at det var virkeligheden?
For det kan jo sagtens lade sig gøre at fremstille det således. Og mon ikke der er mange bloggere der også gør det i en eller anden grad? 

Hvis dette var en anden blog ville jeg fx skrive:
Her er billeder af bordpynten til vores bryllup som vi holdt en sommerdag for halvandet år siden. En skøn dag, med fine drinks, lækker mad og søde, smukke gæster. Og jeg fik både prinsessekjolen, bryllupskagen og borddækningen som jeg havde drømt om.

Til denne blog bør indlægget nok nærmere lyde:
Det var svært at forberede bryllup uden penge og uden kræfter. For at spare penge måtte vi gøre det meste selv, men det koster jo kræfter. Vi fik dog meget hjælp fra familie og venner. 
På selve aftenen havde jeg værre smerter i hovedet end jeg har prøvet før, men ignorerede dem bedst muligt. Det var faktisk en fantastisk dag og aften, men også en hård dag, der betød at jeg lå i sengen i 10 dage efter og fik et mindre tilbagefald der varede nogle måneder.

Ret forskellig information om samme begivenhed...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar