mandag den 21. januar 2013

3 aktiviteter:


Fik ikke skrevet i går alligevel. Havde for travlt. Skulle hele 3 ting...

1. Aflevere flasker og ting til storskrald.

2. På café med veninde. 
Endte med at vi drak kaffe i min seng, fordi så sparede jeg kræfter på at bevæge mig ud og jeg kunne ligge ned imens vi talte. Blev ret tilfreds med at gå på café i mit soveværelse :-).

3. Middagsgæster. 

Var godt træt bagefter (og imellem planerne), men efter et par timer til at falde til ro, faldt jeg i søvn og sov som en baby :-). 

Er stille og roligt ved at acceptere at jeg ikke har energi til meget i løbet af en dag, men bliver stadig irriteret over hvor få planer jeg bør have. Vedkommende som har opfundet hjernerystelse måtte venligst gerne give os lidt mere energi tak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar