onsdag den 12. december 2012

Hvornår skal man give op?


Stadig vild med betablokker :-). Det er det positive.

Det negative er, at jeg ikke kan slippe tanken om hvorvidt det overhovedet er muligt at blive rask, når man har været så syg som mig i 3 år...

Hvornår skal man holde op med at forsøge alt muligt for at blive rask og begynde at leve livet med kronisk sygdom som præmis? 

Har lovet mig selv aldrig at give op, men prøver i stedet at finde en balance mellem at vente på at blive rask og at leve som om jeg altid vil være syg. Det er en svær balance og det er sindssygt energikrævende at finde den. 

Det kan godt være jeg ikke går på arbejde og har travlt til hverdag, men gud hvor har jeg dog brug for ferie fra det her hårde, hårde liv. 
Ved godt at sygdommen følger med på ferie, men min erfaring er faktisk at det hjælper at tage ud og rejse. 

Så er i gang med at planlægge lidt ferie i det nye år, og anbefaler alle andre at gøre det samme.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar