onsdag den 12. december 2012

Betablokkere..


Var hjemme hos familien og lave julepynt. Svært at være kreativ når man er ved at falde i søvn, men hyggeligt var det. Det gik bare utrolig langsomt og jeg var langt mere effektiv til at drikke the end til at lave julepynt :-).

Min træthed skyldes at jeg har taget betablokkere i 4 dage. Betablokker er medicin der blokerer for adrenalinens virkning. 
Hvis man som mig har fået meget adrenalin i kroppen vil man mærke en kæmpe forskel og det kan helt sikkert anbefales. 

Det er ikke alle med hjernerystelse der oplever dette, men det er et forsøg værd! Det kurerer ikke hjernerystelse, men det giver ro og fred til kroppen. Lige nu føler jeg at det har reddet mig fra at blive sindssyg. 
Konstant at gå rundt som et nervevrag er hverken godt for krop eller sind skulle jeg hilse og sige! Endelig kan jeg slappe lidt af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar